خرید از سراسر دنیا


» مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

شرایط مهاجرت به کانادا

چه کسی برای اقامت دائم کانادا / مهاجرت کارگر ماهر واجد شرایط است؟

در تاریخ 1 ژانویه 2015 ، دولت کانادا سیستم مهاجرت اکسپرس اینتری را تحت کلاس اقتصادی از جمله برنامه کارگر ماهر فدرال پیاده سازی کرد.

Express Entry ، کارگران ماهر فدرال در سراسر 347 مشاغل واجد شرایط که حداقل معیارهای ورود را دارند ، مشخصات ابراز علاقه خود را بهExpress Entry ارسال می کنند. نمایه های داوطلبان در اکسپرس اینتری تحت یک سیستم جامع رتبه بندی قرار می گیرند. داوطلبان با بالاترین رتبه برای دعوت به درخواست اقامت دائم در نظر گرفته می شوند. داوطلبانی که دعوت نامه دریافت می کنند باید در یک تأخیر 90 روزه درخواست کامل را ارسال کنند.

کارگران ماهر فدرال افرادی هستند که تحت یکی از زبانهای رسمی کانادا دارای تحصیلات ، تجربه کاری ، سن و توانایی مناسب در زبان هستند و در سیستم مهاجرت اکسپرس اینتری برای درخواست اقامت دائم انتخاب می شوند.

برای واجد شرایط بودن برای پذیرش در Express Entry به عنوان یک کارگر ماهر فدرال ، متقاضیان باید شرایط زیر را داشته باشند:

شرایط ضروری:

  1. داشتن یک سال سابقه کار مداوم تمام وقت مستمر یا معادل آن در اشتغال مداوم نیمه وقت در 10 سال گذشته در یکی از 347 مشاغل واجد شرایط ذکر شده در سیستم طبقه بندی شغلی ملی قابل استفاده
  2. سابقه کار باید در مهارت های نوع (مشاغل مدیریتی) ، مهارت های سطح A (مشاغل حرفه ای) یا مهارت های سطح B (مشاغل فنی و مشاغل ماهر) به معنای سیستم ملی طبقه بندی مشاغل طبقه بندی شود. 
  3. نمره قبولی فعلی 67 امتیاز است.
  4. مهارت های ​​سطح زبان انگلیسی یا فرانسوی مطابق با معیار زبان کانادایی
  5. دارای بودجه تسویه حساب
  6. تحت یک سابقه موفقیت آمیز امنیتی و معاینه پزشکی قرار بگیرید.

متقاضیان واجد شرایط برای تعیین صلاحیت مهاجرت به کانادا در برابر شش عامل ارزیابی می شوند. متقاضیان برای کسب صلاحیت باید از مجموع 100 امتیاز 67 امتیاز کسب کنند. عوامل انتخاب عبارتند از:

  • تحصیلات؛
  • زبان؛
  • تجربه اشتغال
  • سن؛
  • اشتغال مرتب
  • تطبیق پذیری؛

برنامه جدید به دنبال انتخاب نامزدهایی با بالاترین احتمال موفقیت در حل و فصل اقتصادی و مشارکت در کانادا است. این معیارهای قبلی را با تغییر در اهمیت نسبی و ساختار نقطه برای هر عامل انتخاب حفظ می کند.

عوامل انتخاب

برای انتخاب تحت برنامه FSW ، متقاضیانی که دارای تجربه کاری کافی و مهارت زبانی هستند باید حداقل 67 امتیاز را در شبکه انتخاب کارگر ماهر ، که امتیازاتی را برای تحصیل ، زبان ، تجربه استخدام ، سن ، اشتغال منظم کانادایی و سازگاری اختصاص می دهد ، جمع کنند.

تحصیلات - حداکثر 25 امتیاز

حداکثر امتیازات اعطا شده برای تحصیل 25 امتیاز است که حداکثر امتیاز به متقاضیان دارای مدرک دکترا تعلق می گیرد. مدارک تحصیلی خارجی توسط شخص ثالث تعیین شده ارزیابی می شود تا معادل کانادایی آنها تعیین شود و امتیازات بر اساس آن معادل اعطا می شود. در این زمان ، سازمانهایی که برای ارزیابی اعتبارنامه تعیین شده اند:

  • خدمات آموزش تطبیقی: دانشکده مطالعات مداوم دانشگاه تورنتو ؛
  • خدمات ارزیابی اعتبار بین المللی کانادا ؛
  • خدمات آموزش جهانی ؛
  • شورای پزشکی کانادا .

زبان - حداقل آستانه 16 امتیاز ، حداکثر 28 امتیاز

فقط متقاضیانی که توانایی مهارت متوسط ​​تا سطح بالا را در یکی از زبانهای رسمی کانادا ، انگلیسی یا فرانسوی دارند ، در نظر گرفته خواهند شد. متقاضیانی که حداقل آستانه را دارند باید حداقل 16 امتیاز در این فاکتور انتخاب کسب کنند. مهارت بالاتر زبان می تواند منجر به تخصیص حداکثر 24 امتیاز شود.

مزایای دوزبانه بودن برای موفقیت اقتصادی یک فرد در کانادا بسیار ناچیز تلقی می شود

تجربه اشتغال - حداقل 9 امتیاز ، حداکثر 15 امتیاز

برنامه جدید برای احراز شرایط حداقل به 1 سال و حداکثر در نظر گرفتن 6 سال نیاز دارد.

سن - حداکثر 12 امتیاز

حداکثر 12 امتیاز به نامزدهای سنی 18 تا 35 سال اختصاص خواهد یافت. هر سال بالای 35 سال ، امتیاز را کاهش می دهد و از 47 سالگی هیچ امتیازی داده نمی شود.

اشتغال مرتب - 0 یا 10 امتیاز

امتیازات به افرادی که پیشنهاد معتبر کار در کانادا دارند ، اختصاص می یابد. در تلاش برای ساده سازی فرایندهای مرتبط با بازار کار و کاهش زمان پردازش برای کارفرمایان و کارمندان بالقوه آنها ، فرایند تنظیم آرا اشتغال با فرآیند اعتبار سنجی استخدام (LMO) جایگزین خواهد شد که به طور کلی در پردازش درخواست های مجوز کار کانادا استفاده می شود .

برای تأیید پیشنهاد کار و کسب امتیاز برای این فاکتور ، کارفرمای پیشنهاد دهنده ی یک نامزد باید به منابع انسانی و توسعه مهارت های کانادا نشان دهد که استخدام یک کارگر خارجی اثرات اقتصادی خنثی یا مثبتی بر بازار کار محلی خواهد داشت.

داوطلبانی که دارای پیشنهاد استخدام معتبر هستند ، تحت این ضریب 10 امتیاز و 5 امتیاز اضافی در ضریب انتخاب سازگاری کسب می کنند.

سازگاری - حداکثر 10 امتیاز

به متقاضیانی که حداقل 1 سال سابقه کار تمام وقت کانادا در مشاغل مدیریتی ، حرفه ای ، فنی یا ماهر داشته باشند ، حداکثر امتیاز تعلق می گیرد. همانطور که در بالا ذکر شد ، یک پیشنهاد معتبر اشتغال 5 امتیاز سازگاری را فراهم می کند. سایر ملاحظات اعطای امتیاز تحت این فاکتور انتخاب عبارتند از: متقاضی یا همسر در کانادا تحصیل کرده است. همسر سابقه کار قبلی کانادایی را دارد. همسر از یکی از زبانهای رسمی کانادا آگاهی دارد.





بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده