بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» اطلاعات مفید در مورد مهاجرت به نروژ

اطلاعات مفید در مورد مهاجرت به نروژ

چند سوال در مورد مهاجرت به نروژ

از آنجا که نروژ بخشی از اتحادیه اروپا نیست ، آیا برای مهاجرت به نروژ به عنوان شهروند اتحادیه اروپا نیاز به ویزای ویژه دارم؟

نه ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که ظرف مدت شش ماه از زندگی در نروژ کار پیدا کنید و از آنجا که نروژ بخشی از EEA است ، به عنوان یک شهروند اتحادیه اروپا می توانید هر نوع شغل را فارغ از رشته خود دریافت کنید.

 هنگامی که زبان اصلی نروژی را می دانید حداقل باید بتوانید در یک سوپرمارکت شغل پیدا کنید.

اگر موقعیت بالاتری می خواهید ، واقعاً باید به زبان نروژی تسلط داشته باشید. خبر خوب این است که زبان نروژی یکی از آسانترین زبانها است. دستور زبان و واژگانش ب به طرز شگفت انگیزی ساده است.

تنها نکته دشوار این است که نروژ دارای تعداد زیادی گویش محلی مختلف است و آنها می توانند بسیار متفاوت باشند. 

چگونه می توانم در نروژ کار پیدا کنم؟

هنگام نقل مکان به نروژ ، مردم درباره یافتن کار در نروژ میگویند: یافتن شغل در شهرهای کوچک یا روستاها آسان تر است. و مطمئناً کافی است .

به نظر می رسد بهترین راه برای استخدام در نروژ آشنایی با مردم و پرسیدن از اطراف (یا حتی گذراندن در مکان هایی که به طور بالقوه دوست دارید کار کنید ، مانند رستوران ها یا بارها) است و البته این به معنای دانستن مقدماتی از زبان نروژی است .

اگر شما مایل به انجام هر نوع کاری هستید و برای هر چیزی درخواست می دهید ، یافتن شغل در نروژ در واقع برای شما دشوار نیست.

در واقع ، من می گویم اگر می توانید به زبان نروژی صحبت کنید و کاملاً در مورد مکانی که می خواهید زندگی کنید و نوع کاری را که می خواهید انجام دهید انعطاف پذیر باشید ، یافتن کار در نروژ برای شما سخت نخواهد بود. به طور جدی به نظر می رسد که سوپرمارکت های سراسر نروژ همیشه استخدام می کنند! حداقل تا زمانی که در یک شهر بزرگ یا منطقه دانشجویی نباشید.

بهترین مکان برای زندگی در نروژ

مطمئناً این کاملاً به سلیقه شخصی شما بستگی دارد ، اما همانطور که گفتم ، یافتن کار در یک شهر کوچک یا روستا بسیار آسان تر از آنچه در اسلو گفته می شود خواهد بود. به علاوه هزینه زندگی در شهرهای کوچکتر نسبت به شهرها کمتر است.

از آنچه من شنیده ام ، اسلو سخت ترین مکان برای یافتن کار به عنوان یک مهاجر است ، اگرچه بیشترین مهاجران را نیز در آنجا زندگی می کند ، در حالی که در یک شهر کوچک ممکن است شما فقط یکی از چند خارجی باشید. 

آیا نروژ واقعاً مکانی عالی برای زندگی است؟ آیا باید به نروژ مهاجرت کنم؟

چیزهای زیادی برای زندگی در نروژ وجود دارد که بسیار زیبا است پس اگر شما راضی هستید که با کار با مهارت کم شروع می کنید ، دستمزدها بسیار بالا است و مردم نروژ به طور کلی نسبت به یکدیگر دوست داشتنی هستند.

تحصیل در نروژ رایگان است ، بنابراین میتوانید بدون هیچ گونه بدهی به راحتی به دانشگاه برگردید و فوق لیسانس بگیرید. بعضی عقیده دارند کیفیت زندگی در نروژ بسیار بالاتر از ایالات متحده است.

اما همچنین می توانم تصور کنم که نروژ برای همه مناسب نباشد.

مردم نروژ یک گروه عجیب و غریب هستند و من فکر می کنم فرهنگ نروژ برای برخی از افراد می تواند سرد یا ناامید کننده باشد ، اگر برف را دوست نداشته باشید زندگی در نروژ برای شما سخت میشود.

 همچنین ممکن است احساس عضویت در جامعه در اینجا مدت زمان طولانی طول بکشد ، زیرا نروژی ها واقعاً خجالتی هستند. آنها معمولاً به شما در انجام کارهایی کمک نمی کنند یا برای گفتگو به شما نزدیک نمی شوند ، اما فقط بدانید که اگر به شخصی احتیاج دارید ، به محض درخواست نروژی ها تقریباً همه کارها را برای شما انجام می دهند. در حقیقت به نظر می رسد که نروژی ها  عاشق این هستند که بتوانند کمک کنند ، آنها تا زمانی که شما نپرسید خیلی خجالتی هستند و نمی توانند پیشنهاد دهند. پس فقط بپرسید!

اگر در یک شهر کوچک در نروژ زندگی می کنید ، احساس می کنید همه افراد برای همیشه یکدیگر را می شناسند. بنابراین پیوستن به عنوان یک فرد خارجی ممکن است دشوار باشد زیرا هر کس قبلاً گروه دوستان خود را دارد. 

اما اگر طبیعت و آرامش را دوست دارید ، از گرما بیزار باشید و بدانید چگونه باید صبور باشید ، به هر حال ، مهاجرت به نروژ می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد!

به طور کلی این کشور نه تنها بسیار امن است ، بلکه هنگامی که در اینجا ساکن شوید احساس می کنید که واقعاً از شما مراقبت می شود. خدمات بهداشتی و درمانی رایگان است و حتی کارهای غیر ماهر نیز هزینه بالایی دارند ، بنابراین به شرطی که بخواهید برای یادگیری زبان سخت تلاش کنید میتوانید در نروژ زندگی خوبی داشته باشید.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده