بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» شرایط مهاجرت به دانمارک

شرایط مهاجرت به دانمارک

شرایط مهاجرت به دانمارک

مهاجرت به دانمارک اخیراً به یک موضوع داغ تبدیل شده است. از آنجا که من کتابهایی به نام نحوه زندگی در دانمارک و نحوه کار در دانمارک را مطالعه میکنم ، پس هرچه بیشتر شما را به مهاجرت به دانمارک ترغیب می کنم.

عدم اسکان بدون ویزا

شهروندان یک کشور خارج از اتحادیه اروپا ، از نظر قانونی در حال انتقال به دانمارک هستند که فردی از چین ، هند یا ساحل عاج(اگر گذرنامه اتحادیه اروپا دارید یا می توانید آن را از طریق شغل یا یکی از اقوام خود دریافت کنید ، بسیاری از مواردی که می خواهم بگویم در مورد شما صدق نمی کند).

برای مهاجرت به دانمارک اساساً سه راه وجود دارد: به عنوان دانشجو ، کارگر یا شریک یک دانمارکی. درخواست پناهندگی به عنوان پناهنده ، راهی دیگر که شهروندان غیر اتحادیه اروپا در دانمارک مستقر می شوند.

نقل مکان به عنوان دانشجو به دانمارک 

دانمارک توصیه معمول من برای مهاجران در هر سنی است. دریافت ویزای دانشجویی از هر نوع ویزا راحت تر است و زندگی برای یک یا دو ترم در دانمارک به شما این امکان را می دهد که ببینید آیا سبک زندگی را دوست دارید یا خیر ، می توانید آب و هوای زمستان و تاریکی طولانی را کنترل و تحمل کنید؟

این نیز یک روش خوب برای ایجاد نوع شبکه ای است که شما برای شغل نیاز دارید و زمان را برای مبارزه با چالش های زبان دانمارکی فراهم می کند.

گفته می شود ، کالج "رایگان" وعده داده شده برای شما به عنوان یک شهروند غیر اتحادیه اروپا "رایگان" نیست - شما باید شهریه ای در حدود 2000 دلار برای هر دوره ، به علاوه هزینه های زندگی خود را که در دانمارک قابل توجه است ، پرداخت کنید .

در واقع ، دانشگاه در دانمارک برای هیچ کس "رایگان" نیست.

شخصی که سالانه 30 هزار دلار درآمد دارد ، در دانمارک نرخ مالیات بر درآمد حدود 32 درصد است ، در حالی که در ایالات متحده حدود 15 درصد است. همچنین تقریباً برای هرچیزی که خریداری می کنید 25٪ مالیات بر فروش وجود دارد ، به علاوه 85٪ برای اتومبیل های جدید مالیات در نظر گرفته شده است. (تا چند سال پیش ، 150٪ بود و هنوز هم در خودروهای سطح بالا وجود دارد.)

خبر خوب این است که با داشتن ویزای دانشجویی ، شما حق دارید برای کمک به زندگی خود در دانمارک ساعات مشخصی کار کنید - و بلافاصله پرداخت مالیات دانمارک را شروع کنید.

مهاجرت به دانمارک به عنوان یک کارگر

مهاجرت به دانمارک با برنامه کاریابی کمی پیچیده تر است.

هر شرکتی که یک شهروند خارج از اتحادیه اروپا را استخدام کند ، باید با"اداره امور خارجه" هماهنگ کند.

شرکت ها گاهی اوقات مایلند این کار را برای افرادی انجام دهند که مهارت هایی دارند که در دانمارک بسیار مورد تقاضا هستند ، معمولاً در زمینه های فنی ، مهندسی یا پزشکی و شرکت های بسیار بزرگی مانند Maersk و Novo دارای بخش های منابع انسانی هستند که می توانند درخواست های ویزا را با راحتی انجام دهند.

صحبت نکردن به زبان دانمارکی احتمال کار شما را محدود می کند

صحبت نکردن به زبان دانمارکی یکی از مهمترین مشکلات اشتغال در دانمارک است. دولت اخیراً عرضه دوره های رایگان دانمارکی را به هر کسی که دارای ویزای اقامت است متوقف کرده است ، اما دوره ها هنوز به طور گسترده در دسترس هستند. حتی با مطالعه تمام وقت حداقل دو سال طول می کشد تا راحت به زبان دانمارکی صحبت کنید.

اگرچه انگلیسی به طور واقعی دومین زبان دانمارک است ، اما فقط مکالمه انگلیسی برای یافتن شغل کافی نیست. دانمارکی ها انگلیسی بسیار عالی صحبت می کنند.

شاید اگر در زمینه زبانشناسی خبره هستید ، ممکن است در دانشگاه دانمارک برای شما کاری باشد یا اگر بتوانید سابقه طولانی به عنوان نویسنده تبلیغات داشته باشید. حتی در این صورت ، شما باید با مقابله با ساکنان اتحادیه اروپا که دردسر ویزا ندارند روبرو شوید.

نکته آخر: مهاجرت به دانمارک با یافتن شغل در دانمارک بسیار مشکل خواهد بود ، اگرچه اگر مهارت خاصی داشته باشید که دارندگان گذرنامه اتحادیه اروپا از آن برخوردار نیستند ، به شما کمک می کند.

مهندسان فناوری اطلاعات بیشترین شانس را برای ویزاهای کاری دانمارک دارند.


مهاجرت به دانمارک با ازدواج یک دانمارکی "آیا شما به دلیل اینكه عاشق یك دانماركی شدید به دانمارك مهاجرت كردید؟"

به نظر می رسد بسیاری از خارجی ها در دانمارک به سر می برند زیرا آنها در تعطیلات در یک نقطه از دنیا با یک دانمارکی جذاب ملاقات کرده و تصمیم به تشکیل خانواده و پرورش فرزندان خود در دانمارک گرفته اند. دانمارک یک جامعه کودک دوست است که مکانی عالی برای بزرگ شدن کودکان است.

خبر خوب این است که وقتی صحبت از آوردن شریک زندگی در دانمارک می شود ، قوانین دانمارکی کور رنگ و کور جنسیتی است. مهم نیست که عاشق چه نوع آدمی باشید ، قوانین یکسان است.

خبر بد این است که قوانین سختگیرانه تر و سختگیرانه تر می شوند. در حال حاضر ، شما و همسرتان باید حداقل 24 سال داشته باشید. شریک زندگی شما باید منزل شخصی خود را به اندازه کافی بزرگ داشته باشد تا بتوانید هر دو در آن زندگی کنید. وی همچنین باید بتواند مبلغی در حدود 8000 دلار آمریکا را به دولت سپرده گذاری کند تا ثابت کند که قادر به حمایت از شما است.

همچنین باید 6 ماه پس از ورود به دانمارک ، آزمون زبان دانمارکی را پشت سر بگذارید.

قوانین حضانت در دانمارک سخت است

اگر قصد دارید برای تشکیل خانواده به دانمارک بروید ، به خاطر داشته باشید که قوانین محلی مربوط به حضانت ، بیرون بردن فرزندان خود از دانمارک بدون اجازه همسر را در واقع غیرممکن می کند.

بعلاوه ، داشتن فرزندان دانمارکی حق زندگی و کار در اینجا را برای شما تضمین نمی کند - بنابراین ممکن است که خودتان را از دانمارک اخراج کنند در حالی که فرزندان شما نزد والدین دیگر خود هستند.

انتقال به دانمارک می تواند یک انتقال دشوار باشد

پس اندازهای مبتنی بر دلار شما به اندازه سایر نقاط جهان نخواهد رسید و اگرچه واجد شرایط دریافت خدمات مالی دولت دانمارک مانند خدمات بهداشتی درمانی "رایگان" و دانشگاه "رایگان" هستید ، ممکن است مجبور باشید استاندارد زندگی کمی فانتزی را بپذیرید.

مردم در اینجا فضای کمتری نسبت به کشوری گسترده مانند ایالات متحده آمریکا دارند. بسته به محل اقامت در دانمارک ، ممکن است مجبور شوید از یک خانه به یک آپارتمان ، یا از یک آپارتمان به یک اتاق در یک آپارتمان کوچک نقل مکان کنید.

خانواده ای که ممکن است 2 یا 3 ماشین در آمریکا داشته باشد ، احتمالاً یک یا هیچ کدام در دانمارک نخواهد داشت. در کپنهاگ ، بسیاری از خانواده ها به دوچرخه و اتوبوس اعتماد می کنند. بسیاری از افراد محلی گواهینامه رانندگی ندارند.

وعده های غذایی کمتر رستوران

والدین خانه دار در دانمارک غیر معمول هستند ، جایی که ایده این است که همه کسانی که می توانند در خارج از خانه کار کنند باید این کار را انجام دهند و کودکان معمولاً از حدود یک سالگی مراقبت های روزانه را که توسط دولت اداره می شود شروع می کنند. علاوه بر این ، نرخ بالای مالیات بر درآمد (برای درآمد کسب شده تا 52٪ ؛ نرخ بالای 75000 دلار در سال شروع می شود) تأمین هزینه خانواده برای یک نفر را دشوار می کند.

وعده های غذایی خانوادگی در رستوران ها غیرمعمول است و بیشتر در موارد خاص مانند تولد دیده میشود. افراد مجرد و زوج معمولاً بیشتر از یک بار در هفته در رستوران غذا نمیخورند ، زیرا دستمزد بالای غذا خوردن را خارج از خانه گران می کند. به طور کلی ، مردم مخصوصاً در زمستان برای خود در خانه آشپزی می کنند.

چیزهای خوب در مورد مهاجرت به دانمارک

سرعت زندگی در اینجا کندتر و از شدت کمتری برخوردار است و به طور کلی افراد تعادل کار و زندگی بهتری دارند. کار از ساعت 8 شروع می شود و در 4 بعد از ظهرپایان می یابد ، بدون صرف ناهار طولانی.

بیشتر مشاغل سالانه شش هفته تعطیلات را تأمین می کنند و انتظار نمی رود در این مدت مرخصی با شما تماس بگیرند یا به ایمیل ها پاسخ هید.

ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده