بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» قوانین جدید ویزای دبی برای جذب نیروی کار و سرمایه گذاری

قوانین جدید ویزای دبی برای جذب نیروی کار و سرمایه گذاری

© Ashraf Jandali / Shutterstock


قوانین جدید ویزای دبی برای جذب نیروی کار و سرمایه گذاری


دبی قوانین ویزا را برای جذب نیروی کار جهانی، کارگران و سرمایه گذاری به روز می کند - ویزای سبز ۵ ساله


امارات متحده عربی قوانین ویزای خود را به روز کرده است که بر کار، سرمایه گذاری و نوآوری تأثیر می گذارد، زیرا این کشور به دنبال تقویت مزیت رقابتی خود است. در آخرین بازنگری، یک ویزای سبز پنج ساله با کارگران ماهر، خوداشتغال‌ها و سرمایه‌گذاران ارائه شده است.


شیراز ستی، رئیس منطقه‌ای استخدام در دنتونز و شرکت، می‌گوید دولت امارات متحده عربی برای اطمینان از تغییر چشم‌انداز اشتغال در آنجا برای همیشه تلاش کرده است. او اعلام کرد که کار از راه دور و موقت الزاماتی است که باید در پس همه گیری برطرف شود. 

او گفت: «اینها مواردی بودند که قبلاً بخشی از قانون کار امارات متحده عربی نبودند و بنابراین این امر واقعاً امارات را به عنوان مکانی برای کار سوق داده است زیرا به افراد با پیشینه‌ها و تنوع‌های مختلف [فرصت] می‌دهد تا در امارات وارد شوند و کار کنند.»


مزایایی برای مهاجران

تمدیدهای قبلی برای ویزای کاری هر دو تا سه سال با یک اسپانسر مورد نیاز بود. این ویزای پنج ساله جدید با ثبات و انعطاف پذیری بیشتری همراه است و در عین حال استعداد رقابتی تری را ایجاد می کند. مزایا عبارتند از:

• حمایت پنج ساله خود برای افراد واجد شرایط

• اجازه اقامت برای فرزندان، همسر و اعضای نزدیک خانواده

• حمایت از فرزندان پسر تا 25 سال و دختران بدون در نظر گرفتن سن

• مهلت شش ماهه برای اقامت در امارات متحده عربی در صورت منقضی شدن یا لغو ویزا


تغییر در سیاست مهاجرت

این اقدام در حالی صورت می گیرد که کشور اخیراً از ویزای طلایی 10 ساله برای استعدادهای استثنایی، سرمایه گذاران، کارگران ماهر و کارآفرینان استقبال کرده است. این مسیرهای جدید ویزا بزرگترین تغییراتی است که تاکنون در سیاست مهاجرت کشور دیده شده است.


کنترل گذرنامه الکترونیکی AP


جیمز واتفا، مدیر عامل Executive Solutions، اشاره کرد که برخی از کمبودهای بخش مهارت در امارات متحده عربی شامل مراقبت های بهداشتی و فناوری است. او گفت: «ویزای جدید به مردم انعطاف‌پذیری بیشتری می‌دهد و به شرکت‌هایی که قبلاً در اینجا مستقر هستند، فضای بیشتری را می‌دهد تا با بهره گیری از آن مهارت‌های خاصی را هدف قرار دهند.»


او همچنین پیش‌بینی می‌کند که بازار قراردادهای موقت افزایش می‌یابد، "من انتظار دارم قراردادهای سه، شش و 12 ماهه بیشتری در جایی اعطا شود که استعدادها واقعاً در اینجا مستقر هستند نه در خارج از کشور."


تغییر فرهنگ کار

دنیای مشاغل آزاد و تعادل بهتر بین کار و زندگی پس از شیوع بیماری همه گیر به طور فزاینده ای محبوب شده است. برای استفاده از قوانین جدید، طبق گفته علی درایکات، فریلنسر و بنیانگذار Ali Draycott Ideas، شرکت ها اکنون باید متفاوت فکر کنند. 


کارفرمایان باید بیشتر در مورد تعیین چالش‌ها فکر کنند... فریلنسرها در رسیدگی به چالش‌ها مهارت دارند. آنها خواهان چالش در کارنامه خود هستند ... آنها برای یک عنوان شغلی حرفه ای در آن نیستند. آنها می خواهند نیازهای شما را برآورده کنند.

علی درایکات 

ایده های علی دریکوت


جذب و حفظ استعدادهای جهانی

با افزایش بیکاری در سطح جهانی، این مقررات جدید به این معنی است که امارات متحده عربی به سرعت تبدیل به یک مقصد کاری جذاب تر می شود.


به گفته شیراز ستی، رئیس منطقه ای استخدام در Dentons & Co، با توجه به اینکه اقتصاد در سطح جهان در یک دوره چالش برانگیز با نرخ تورم بالا، افزایش نرخ بهره و بیکاری سپری می کند، امارات متحده عربی اکنون گزینه جذابی است.


امارات متحده عربی در این لحظه خاص با این ابتکارات جدید یک پلتفرم واقعاً پایدار را فراهم می کند ... برای جذب بهترین استعدادها از سراسر جهان، ورود به امارات متحده عربی و استفاده از یک محیط کاری عالی.

شیراز ستی 

رئیس منطقه ای استخدام در Dentons & Co


جیمز واتفا افزود که بسیاری از شرکت هایی که می خواهند در منطقه راه اندازی شوند نیز از قوانین جدید ویزا بهره مند خواهند شد. 

او گفت: «آنها بازار را درک نمی کنند. آنها هزینه هنگفت راه اندازی دفتر را نمی خواهند. بنابراین این به شرکت ها اجازه می‌دهد تا تعدادی از افراد خود را بفرستند تا به بازار نگاه کنند و بازار را تحت یک ویزای سبز توسعه دهند. هنگامی که آنها بازار را راه اندازی کردند و درک کردند، می توانند شروع به حرکت کنند و دفاتر خود را راه اندازی کنند."




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
نظرات
arrow علی مختاری
سلام. خواستم بپرسیم که قیمت کارگر واستادکار چگونه‌است؟ و برای سفر چکار باید بکنم؟ لطفا کمک کنید. خیلی خیلی تشکر میکنم
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده