ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» اقامت 5 ساله اسپانیا با ویزای جدید عشایری دیجیتال

اقامت 5 ساله اسپانیا با ویزای جدید عشایری دیجیتال

برنامه‌های اسپانیا برای ویزای عشایری دیجیتال می‌تواند زندگی افراد دورکاری را در این کشور آسان‌تر و ارزان‌تر کند.   -   Copyright  Unsplash

اقامت 5 ساله اسپانیا با ویزای جدید عشایری دیجیتال 


همیشه می خواستید به اسپانیا بروید؟ ویزای جدید عشایری دیجیتال می تواند به شما اجازه اقامت 5 ساله را بدهد


اسپانیا می تواند به زودی ویزای دیجیتالی عشایری را معرفی کند که به شهروندان غیر اتحادیه اروپا این شانس را می دهد که تا پنج سال در آنجا زندگی و کار کنند.


در صورت تصویب این طرح، این کشور به تعدادی دیگر از کشورهای اروپایی می‌پیوندد که در چند سال گذشته نوعی از طرح‌های دیجیتالی عشایری را معرفی کرده‌اند، از جمله ایتالیا ، یونان و کرواسی . .


به گفته نادیا کالوینو، وزیر امور اقتصادی، زمانی که برنامه‌ها برای اولین بار در ژانویه اعلام شد ، این کشور امیدوار بود «با کمک به افراد دورکار و عشایر دیجیتالی که در اسپانیا راه‌اندازی شده‌اند، استعدادهای بین‌المللی و ملی را جذب و حفظ کند». مقامات تخمین زدند که این به کشور کمک می کند تا از اثرات اقتصادی کووید-19 بهبود یابد. 


این بخشی از قانونی است که اخیراً توسط پارلمان اسپانیا به نام قانون استارت‌آپ تصویب شده است و شایعاتی مبنی بر اینکه این ویزا می‌تواند در ژانویه سال آینده معرفی شود.


اسپانیا با برخی از بهترین سرعت های اینترنت در اتحادیه اروپا، هزینه کم زندگی و هوای گرم ، مقصد محبوبی برای افراد دورکار است.


پس چگونه ویزای جدید دیجیتال عشایری می تواند زندگی و کار در کشور را آسان تر و ارزان تر کند؟


چه کسانی می توانند برای ویزای عشایری دیجیتال اسپانیا اقدام کنند؟

اگرچه جزئیات هنوز در حال نهایی شدن است، تصور می‌شود که این طرح برای افرادی که از راه دور برای شرکت‌های غیر اسپانیایی کار می‌کنند باز باشد. هر کسی که به دنبال درخواست ویزای عشایری دیجیتال باشد، تنها می تواند حداکثر 20 درصد از درآمد خود را از شرکت های اسپانیایی دریافت کند.


متقاضیان باید از خارج از منطقه اقتصادی اروپا باشند. آنها همچنین باید بتوانند نشان دهند که حداقل یک سال است که از راه دور کار می کرده اند و قرارداد کار دارند یا در صورت فریلنسری، به طور منظم در شرکتی خارج از اسپانیا استخدام شده اند.


بارسلونا در حال حاضر بین کارگران از راه دور محبوب است. پیکسابای


هرکسی که بخواهد از طرح عشایر دیجیتال استفاده کند باید ثابت کند که برای خودکفایی به اندازه کافی درآمد کسب می کند - احتمالاً حدود 2000 یورو در ماه - و به آدرسی در داخل کشور نیاز دارد.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا متقاضیان باید تحت بررسی سوابق کیفری قرار گیرند یا خیر وجود ندارد.


عشایر دیجیتال تا چه مدت اجازه اقامت در اسپانیا را خواهند داشت؟

منابع رسمی اشاره کرده اند که ویزای دیجیتالی عشایری در اسپانیا در اصل به مدت 12 ماه اعتبار خواهد داشت. پس از آن، کارگران از راه دور ممکن است بسته به شرایط خود بتوانند اقامت خود را تا پنج سال تمدید کنند.

بستگان نزدیک مانند فرزندان و همسران نیز می توانند به دارنده ویزا در کشور ملحق شوند.


آیا عشایر دیجیتال در اسپانیا معافیت مالیاتی خواهند داشت؟

اگر برنامه های فعلی اجرا شود، افراد دورکار ممکن است در چهار سال اول اقامت خود به جای نرخ معمول 24 درصد، فقط 15 درصد مالیات پرداخت کنند.


ترجمه مجله ارم بلاگ

منبع : Euronews.com



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده